Atomic 3

יצור המרכב נמצא בקדמת הטכנולוגיה. האוטובוס בעל עיצוב פנימי וחיצוני חדשני ואלגנטי, עשוי מחומרים משובחים ביותר עם רמת גימור גבוהה ודגש על נוחות הנוסעים והנהג. האוטובוס מתאפיין באבזור ברמה גבוהה, טכנולוגיה מתקדמת וסביבת נהג מפנקת.
ה-Atomic 3 הוא אוטובוס הנבנה בהתאמה לתיירות. הוא מצוייד בכסאות איכותיים ונוחים הניתנים לכיוונון, ובכך לתת לכל נוסע ותייר את נוחות הנסיעה שמתאימה לו בכל רגע נתון.
בנוסף ה-Atomic 3 מצוייד במזגן עוצמתי ביותר, מבין החזקים בעולם (SUTRAK), וכן במערכת מולטימדיה מתקדמת המאפשרת שמיעה נעימה של מוזיקה או הדרכה.

אורך/גובה/רוחב [מ"מ]:
atomic 3 12.2m: 13,150/3,780/8,550
atomic 3 13.5m: 12,200/3,780/2,550
אורך שלוחה קדמית/אחורית [מ"מ]: 3,600/2,700
בסיס גלגלים (רוחק סרנים) [מ"מ]: atomic 3 12.2m: י6,850
atomic 3 13.5m: י5,900
משקל כולל מותר [ק"ג]: 19,500
עומס מותר על סרן קדמי/אחורי [ק"ג]: 12,000/7,500
תוצרת סרן קידמי ואחורי: DAIMLER
מהירות מרבית [קמ"ש]: 100 (מוגבלת אלקטרונית)
פתחי חירום (מילוט): 2 בגג (בהתאם לתקינה האירופאית)
מספר מושבים: עד 59 + מדריך/מלווה
נפח מנוע [סמ"ק]: 10,677
תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים

דלת אחורית: לפני או אחרי סרן אחורי
תוצרת דלתות: MASATS (ספרד)
דלתות תאי מטען: דלת אחת פניאומטית עם הגנה בפני לכידה מכל צד
מדרגות: 3 בדלת שירות קדמית, 5 בדלת שירות אחורית

תוצרת מערכת מיזוג אוויר: Eberspaecher (Sutrak)
דגם מערכת מיזוג אוויר: AC 353 G4 III
הספק מערכת מיזוג אוויר: קירור 37 kW, חימום 38 kW
ספיקת אוויר מערכת מיזוג אוויר [מ"ק/שעה]: 6,600
יחידת חימום לנהג: חשמלית בשולחן הנהג, עם הפשרת אדים לשמשה הקדמית

מספר מושבים: atomic 3 12.2m: עד 59 + מדריך/מלווה. atomic 3 13.5m: עד 55 +מדריך/מלווה
תוצרת מושבי נוסעים: SEGE
דגם מושבי נוסעים: BUS-MINI-2013 (עם חגורות בטיחות, הטיה לאחור ומסעד יד מתכוונן לכיוון המעבר בכל זוג מושבים)
תוצרת מושב נהג: ISRI
חלון נהג: חשמלי
תעלת אוויר: משולבת במנשאי מטען מעוצבים (כולל ציפוי תקרה אינטגרלי משתלב עם תעלות המיזוג)
חלונות נוסעים: כהים בכ-80%
סך שמש נהג: חשמלי שאינו מסתיר את המראה הימנית
וילונות: בד לכל חלונות נוסעים

פנסי תלמידים: לפי תקינה ישראלית
תאורה חיצונית: LED
תאורה פנימית: LED לכל נוסע, מעל הנהג ומעל הדלתות

נפח מיכל סולר [ליטר]: 415
נפח מיכל אוריאה [ליטר]: 45

תוצרת מנוע: DAIMLER / SCANIA
דגם מנוע: OM 470 LA.6-8
נפח מנוע [סמ"ק]: 10,677
הספק מנוע [kW/hp]: 290/394

תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים
תוצרת תיבת הילוכים: ZF
דגם תיבת הילוכים: (ZF 6AP (EcoLife

תוצרת שלדת אוטובוס: SCANIA / EVOBUS
דגם שלדת אוטובוס: OC500RF
תוצרת מרכב אוטובוס: IRMAOS MOTA (פורטוגל)

בלמים: דיסקים, מתוצרת WABCO, קליפרים מתוצרת KNORR
אחוז שחיקת רפידות בלמים: מופיע בצג נהג
בלם תחנה: כולל מנגנון למניעת הדרדרות לאחור בשיפוע.
(מופעל אוטומטית כשאחת הדלתות פתוחה או כשהנהג לוחץ מעל 5 שניות על דוושת הבלם כשהרכב בעצירה מוחלטת. שחרור בלם התחנה ברגע הלחיצה על דוושת המאיץ)
הגנה כנגד חלודה: טבילת שלד האוטובוס בסדרת
אמבטיות צפוי: Electrophoresis

תוצרת מערכת כיבוי אש למנוע: DAFO
מערכת למניעת שכחת ילדים: ICARE
מערכות עזר למערכת הבלימה: ABS, ASR, ESP,EBS
מערכות בטיחות: AEBS, LDWS (מקוריות של יצרן השלדה)
מטף כיבוי אש: ידני 6 ק"ג (בהתאם לדרישה התקינה)
מתלי אוויר: 2 כריות אוויר קדמיות, 4 כריות אוויר אחוריות, ובולמי זעזועים
מערכת בקרת מתלים אלקטרונית: ECAS מתוצרת WABCO
הגה כוח הידראולי: תוצרת BOSCH

מצברים: 12V, 2X220Ah
שקעי USB: בתעלת מערכת מיזוג אוויר לכל מושב
שקע מצית ושקע USB לטעינה לנהג: בשולחן הנהג
חלון נהג: חשמלי
מתגים לפתיחת חירום מחוץ לאוטובוס: בהתאם לדרישה התקינה
טכוגרף: בהתאם לדרישות ישראליות
מערכת חשמל: ממוחשבת CAN-BUS
מתג התנעה ודימום מנוע: בתא המנוע
מניעת נסיעה: כשדלתות נוסעים/תא מטען פתוחות
מקרר: בשולחן הנהג
מערכת מולטימדיה: "7, כולל מיקרופון נהג ומיקרופון מדריך
מסך: LCD "21 בחלק הקדמי של האוטובוס
מצלמות: נסיעה לאחור ודלת אחורית, כולל מסך מידע LCD 7" בשולחן הנהג
שקע נאט"ו: יש
מערכת מולטיפלקס (לוח שעונים): דיגיטלי, תוצרת ACTIA
שקע דיאגנוסטיקה: יש
וו גרירה: קדמי
הכנה לראוטר (WI-FI): יש
לחצני מצוקה לנוסע לכוד בתא המטען: יש